ДО УВАГИ ОТРИМУВАЧІВ ДЕРЖАВНИХ ДОПОМОГ!
З 30 листопада 2022 р. набула чинності постанова Кабінету Міністрів України (від 15.11.2022 р. № 1320 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо призначення окремих видів державної допомоги та соціальних стипендій»), якою передбачено що:
- строк виплат державних допомог продовжуватиметься лише особам, які проживають на території територіальних громад, віднесених до Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій (далі – Перелік);
- у разі виключення територіальних громад із Переліку державну допомогу продовжуватимуть виплачувати протягом місяця, в якому територіальну громаду виключено з Переліку, та протягом наступного місяця після її виключення;
- особам, які не проживають на території територіальних громад, внесених до Переліку, строк виплати державної допомоги продовжується до 31 грудня 2022 р.(включно).
Оскільки Хмелівська сільська територіальна громада Роменського району не включена до Переліку, то особам, які отримують державні допомоги автоматично (без особистого звернення), необхідно з 01.01.2023 звернутися до уповноважених осіб сільської ради або до адміністраторів (віддалене робоче місце) центру надання адміністративних послуг та надати заяву та необхідні документи на призначення державних допомог.