ДО УВАГИ ❗
араз багато різноманітних “гарячих” ліній та контакт-центрів, які здатні професійно підтримати, проконсультувати чи надати фахову інформацію у різних питаннях, пов’язаних із системою охорони здоров’я.
Контакт-центр НСЗУ вже 6 років відповідає на питання не лише пацієнтів і різноманітних громадських організацій, а й медичних працівників, представників місцевого самоврядування, ЗМІ та інших зацікавлених сторін.
Нагадуємо пацієнтам, в яких випадках варто дзвонити за номером 16-77
Дізнатися актуальну інформацію про доступ до безоплатної медичної допомоги під час війни.
Спитати, за якими пакетами має договір з НСЗУ найближча лікарня.
Уточнити обсяг гарантованої безоплатної медичної допомоги за кожним із медичних пакетів, який цікавить на даний момент.
Спитати про програму “Доступні ліки” та як почати отримувати безоплатні ліки за е-рецептом.
Дізнатися, що робити, якщо в лікарні порушують гарантовані державою права пацієнтів.
Наші оператори надають як загальну інформацію про Програму медичних гарантій, так і деталізовану — залежно від вашого запиту. Телефонуйте: 16-77
З понеділка по четвер з 9:00 до 18:00;
У п’ятницю з 9:00 до 16:45;
(В інший час спрацьовує автовідповідач, який може надати відповіді на більшість поширених питань).
Усі дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безоплатні.